ITALIJANSKI BREND SE PRIKLANJA TRENDOVIMA, DA LI ĆE NARUŠITI REPUTACIJU?


ITALIJANSKI BREND SE PRIKLANJA TRENDOVIMA, DA LI ĆE NARUŠITI REPUTACIJU?

Veoma smo uzbuđeni zbog našeg prvog električnog automobila koji planiramo da predstavimo 2025. godine“, izjavio je predsednik i izvršni direktor kompanije, John Elkann na godišnjoj skupštini akcionara.

Ferrari je izbegavao elektrifikaciju svojih modela sve do 2019. godine, kada je lansirao svoj prvi plug-in hibridni automobil serije SF90 Stradale. Iste godine proizvođač iz Maranella postavio je za cilj da do 2022. godine 20% prodaje čine hibridni modeli.

Sada sa najvišeg nivoa dolazi potvrda strategije elektrifikacije italijanskog brenda, uz obećanje da će se ona graditi na visoko disciplinovan način, bez narušavanja imidža ili zanemarivanja očekivanja kupaca. Elkann smatra da je od fundamentalne važnosti širiti strast i jedinstvenost Ferrarijeve marke i na nove generacije, a mlađe kupce i fanove privući će upravo električni modeli.

Najavljeno je i da će Ferrari predstaviti tri nova modela u narednim mesecima, kao deo poslovnog plana za period 2018-2022. godine. Sledeća godina biće veoma važna i zanimljiva, jer će na tržište biti lansiran prvi SUV u istoriji kompanije, Ferrari Purosangue.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *