NOVI MALOPRODAJNI MODEL ZASNOVAN NA DISTRIBUCIJI VIŠE BRENDOVA


Stellantis raskida ugovore sa evropskim dilerima

Stellantis će u potpunosti restrukturirati svoju evropsku mrežu dilera, nastojeći da se prilagodi promenama u industriji koje donosi elektrifikacija, uključujući porast prodaje na internetu.

Pod kapom Stellantisa sada su Fiat, Maserati, Jeep, Dodge i Ram, koji su ranije bili u vlasništvu Fiat Chrysler Automobiles, kao i Peugeot, Citroen, Opel i DS, koji su bili deo PSA grupacije.

Nakon spajanje ove dve grupe proizvođača, izvršni direktor nove kompanije Carlos Tavares preduzeo je mere na nekoliko frontova, od smanjenja troškova do tehnoloških partnerstava. 

Četvrti najveći proizvođač automobila na svetu obećao je više od 5 milijardi evra (6,10 milijardi dolara) godišnjih sinergija i rekao da će 7% njih biti vođeno uštedama na prodajnim operacijama i opštim troškovima.

Stellantis će okončati sve trenutne ugovore o prodaji i uslugama sa evropskim dilerima za svojih 14 brendova, zaključno sa junom 2023. godine, navodi se u izjavi u koju je Routers imao uvid. 

U Stellantisu smatraju da će kupci imati koristi od višestrukog brenda i višekanalnog pristupa sa širim spektrom usluga. Trenutni ugovori ostaće na snazi dve godine.

Obaveštenja o raskidima ugovora biće poslata krajem ovog meseca, dok će nova mreža za distribuciju i servisiranje biti izabrana ubrzo nakon toga, na osnovu objektivnih ključnih kriterijuma i faktora.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *