SLAVNA MARKA SPALA NA JEDAN MODEL U PONUDI, ALI STVARI SE MENJAJU


Lancia Premium Stellantis

Kultna italijanska marka Lancia, koja se pod okriljem Fiata održava “na aparatima” već nekoliko godina, konačno je vraćena u fokus interesovanja. Novi vlasnik, grupacija Stellantis, namerava da Lanciu uzdigne na nivo premium brenda, zajedno sa DS-om i Alfom Romeo

Marka, koja je bila izlog tehničke domišljatosti italijanskih automobila i koja pripada ikonama moto-sporta, bila je u “kliničkoj smrti” najmanje pet godina i bilo je samo pitanje vremena kada će se i zvanično ugasiti. 

Lancia, koja je svetu podarila automobile poput Fulvije, Flavije, Bete, Game, Kape, Stratosa HF, Delte, Theme i drugih, došla je do situacije da u ponudi ima samo jedan model, Ypsilon, čija je treća generacija predstavljena još pre deset godina, i kojem je definitivno vreme za penzionisanje. 

Čini se da je iznenađujuće interesovanje domaćih kupaca za jedini model brenda bilo presudno da Lancia izbegne definitivan kraj. Od lansiranja prve generacije, 1985. godine, Ypsilon je proizveden u preko 3 miliona primeraka.

Šef Stellantis Grupe Carlos Tavares najavio je bolje dane za slavnu marku. Prema njegovim rečima, Lancia će zajedno s DS-om i Alfom Romeo biti deo grupe premium brendova, tako da će ponovo dobiti najsavremeniju tehnologiju i širu paletu modela. 

Da je Stellantis ozbiljan u namerama potvrđuje i činjenica da je za dizajn Lancie zadužen Žan-Pjer Plue, raniji direktor dizajna PSA grupacije.

U dizajnerskom centru u Torinu, ovaj Francuz i njegov tim će oblikovati budućnost Lancie.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *