Volvo će do 2030. godine postati 100% električni brend


Volvo C40 Recharge

Iako želi da do 2025. godine 50% svoje globalne prodaje ostvari prodajom električnih vozila (a preostalih 50% prodajom hibridnih modela), švedski brend Volvo danas najavljuje da namerava da postane 100% električni do 2030. godine !

Od tog datuma kompanija namerava da prodaje isključivo automobile sa nultom emisijom štetnih gasova, te da iz svog asortimana ukloni sve modele opremljene motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, uključujući i hibridna vozila.

Uz ovu ambiciju, skandinavski proizvođač takođe najavljuje da će se sva njegova potpuno električna vozila u budućnosti prodavati preko interneta.

„Motor sa unutrašnjim sagorevanjem nema budućnost“

“Da bismo nastavili da napredujemo, potreban nam je profitabilan rast. Dakle, umesto da ulažemo u poslovanje koje opada, mi se fokusiramo na budućnost, naime električnu i internet prodaju”, objasnio je Hakan. Samuelsson, šef Volvo-a.

„ Vozila opremljena motorom sa unutrašnjim sagorevanjem nemaju dugoročnu budućnost “, dodao je glavni tehnološki direktor kompanije Henrik Green. “Čvrsto smo posvećeni tome da do 2030. godine postanemo 100% proizvođač električnih automobila. To će nam omogućiti da ispunimo očekivanja naših kupaca i budemo deo rešenja u borbi protiv klimatskih promena .”

Volvo je krajem 2019. predstavio svoj prvi potpuno električni model, XC40 Recharge.

Nešto više od godinu dana nakon lansiranja svog prvog 100% električnog modela XC40 Recharge, Volvo je 2. marta predstavio i svoj drugi model sa nultom emisijom: SUV kupe C40 Recharge, koji je ujedno i prvi model koji će se nuditi isključivo u električnoj verziji.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *