VW ID.3 NA SEATOV NAČIN


CUPRA Born

CUPRA, sportska marka SEAT-a, upravo je predstavila svoj prvi električni automobil: Born. Ovaj blizanac Volkswagenovog ID.3, sa kojim deli MEB modularnu platformu, predstavljen je kao kompakt C segmenta, dinamičnijih karakteristika od nemačkog rođaka.

Born je prvi potpuno električni model španske marke koja je u vlasništvu Volkswagena. Iako ima gotovo identične dimenzije i proporcije kao ID.3, njegov mišićavi dizajn ipak pokazuje da je namenjen mlađim i modernijim kupcima.

Suženi LED farovi, veliki usisnik vazduha, bakarni umetci u kombinaciji sa Aurora Blue bojom razvijenom isključivo za ovaj automobil, izgledaju fenomenalno. Proizvođač je obezbedio i šest dizajna felni od 18, 19 i 20 inča.

Unutrašnjost, takođe, donosi dozu luksuza u odnosu na VW ID.3. Pored 12-inčnog multimedijalnog displeja osetljivog na dodir, ne nedostaje ni head-up displej, već viđen u drugim električnim modelima Volkswagen grupacije.   

Treba istaći i informativno-zabavni sistem sa Apple CarPlay, Android Auto i glasovnom kontrolom, aplikaciju My CUPRA (koja nam između ostalog omogućuje daljinsku proveru procenta  preostale baterije i  mnoga druga podešavanja preko mobilnog telefona), adaptivni tempomat, asistent za napuštanje trake, prepoznavanje saobraćajnih znakova itd.

Međutim, ovaj automobil nije atraktivan samo zbog svog sportskog izgleda. Mnogo je atraktivniji pogon koji zaista podseća na sportski automobil.  Prvi Cuprin elektromobil pokretaće jedan konvencionalni motor snage 110 kW, i jedan sportski motor snage 150 kW. Jači ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 7,3 sekunde, a sa jednim punjenjem moći će da pređe 420 kilometara. Slabiji motor do stotke stiže za 8,9 sekundi, a sa jednim punjenjem prelazi 80 kilometara manje.

Uz naknadu, SEAT će ponuditi i E-Boost paket, koji povećava snagu vrhunske modifikacije na 170 kW (228 KS), a dinamičke karakteristike postaju na nivou sportskog automobila (ubrzanje od 0-100 km/h za 6,6 sekundi). Za ovu verziju biće dostupna i baterija povećanog kapaciteta od 77 kWh, sa kojom se autonomija povećava na 540 km.

Proizvodnja ovog modela počeće u septembru u Volkswagenovoj fabrici u nemačkom gradu Zwickau.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *