Od 1850. Peugeot ima deset uzastopnih logotipa, koji svi imaju lavovski amblem. Danas je jedanaestu verziju, još modernizovaniju, kvalitetniju i elegantniju, upravo kreirao “Peugeot Design Lab”, studio za globalni dizajn brenda PEUGEOT.
Deceniju nakon poslednje blage promene vizuelnog identiteta Peugeot se odlučio za drastični rez. Logo uspravnog lava koji je 40 godina krasio Peugeot modele odlazi konačno u istoriju.
Danas ga zamenjuje novi znak, lavlja glava na štitu uz natpis PEUGEOT.
Iz brenda naglašavaju da je ovaj logotip osmišljen da odoleva vremenu, ali i da bude „prepoznatljiv, bezvremenski, univerzalni i multikulturalni znak identiteta“ i dodaju: „sinonim je za prestiž, samopouzdanje, dugovečnost, nasleđe“.
Novim logom Peugeot prati i pomeranje celog svog proizvodnog programa bliže premium segmentu vozila.
Prvi auto s novim logotipom biće novi 308, a znak s glavom lava već je postavljen na internet stranice proizvođača. Takođe, novi znak će zauzeti svoje mesto i na isturenim prodajnim mestima marke u celom svetu.