KINESKI MODELI ODLIČNI NA EURO NCAP TESTU


Lynk Co 01 Euro Ncap

Euro NCAP je nezavisno evropsko telo koje je skoro 25 godina odgovorno za proveru sigurnosti novih automobila pružajući procene u pogledu zaštite odraslih i dece u putničkom prostoru, sposobnosti automobila da ublaži posledice na pešake i bicikliste u slučaju sudara, kao i efikasnosti sistema za pomoć pri vožnji za sprečavanje nesreća. 

U poslednjoj sesiji testirana su četiri nedavno predstavljena električna automobila na evropskom tržištu: Audi Q4 e-tron, Lynk & Co 01, Nio ES8 i Toyota Mirai, koji su svi postigli najbolje ocene osvojivši pet zvezdica. 

Pored navedenih, testirano je i po jedno vozilo sa klasičnim motorom (nova generacija Subaru Outback-a) i plug-in hibridom (Ford Kuga), koji su takođe osvojili maksimalan broj zvezdica.

Posebnu pažnju privukla su dva modela iz Kine, koja su evropskim kupcima još uvek nedovoljno poznata, i prema kojima vlada određenja doza skeptičnosti. 

Proizvođač Lynk & Co počeo je nedavno da nudi automobile na sedam velikih evropskih tržišta kroz moderan i prilagođen način iznajmljivanja ili kupovine. 

Lynk Co

To je marka koja ima istog kineskog vlasnika kao Volvo, pa je Model 01 tehnički blizak rođak Volva XC40

To je bilo evidentno i u rezultatima, budući da je kompaktni kineski hibrid ili plug-in hibrid zasijao sa 96% bodova za sigurnost odraslih putnika, i maksimalnim rezultatom za zaštitu od bočnog udara.

Euro Ncap Link Co 01

Drugi kineski proizvođač, NIO, takođe se prvi put našao na Euro NCAP -u. Zbog svog inovativnog pristupa ovaj brend za mnoge predstavlja  “Teslu sa istoka”. 

Nio

U Evropi su predvidljivo prvo krenuli na norveško tržište, nudeći električni SUV sa šest ili sedam sedišta ES8. Automobil je lako prošao testove, a posebno je iznenadio stručnjake svojim mogućnostima autonomnog kočenja u nuždi i integrisanim pristupom sistemima pomoći. 

Za sisteme pomoći dobio je čak 92 odsto svih mogućih bodova, što je jedan od najboljih rezultata ikada i na nivou je Teslinog modela 3, koji je (prema tadašnjem protokolu) testiran 2019. godine.

Euro Ncap Nio Es8

Talas novih kineskih vozila stiže u Evropu. Nažalost, mnoga od njih još uvijek nisu dovoljno transparentna za evropske kupce u oblasti sigurnosti. Lynk & Co i NIO, sa druge strane, dokazuju da “proizvedeno u Kini ” više nije pogrdno. Oba modela su razvijena u Kini i odlično su se pokazali na našim testovima“, prokomentarisao je generalni sekretar Euro NCAP -a Michiel van Ratingen.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *