Zašto se jednostavne stvari nepotrebno komplikuju? To su se verovatno zapitali korisnici Tesle koji nisu mogli da uđu u svoj automobil prošlog vikenda.
Da biste otvorili i pokrenuli svoj Tesla model, definitivno nećete koristiti stari dobri ključ jer uopšte i ne postoji kao opcija koju nudi proizvođač. Doduše, i mnoge druge marke su odustale od ključa, pa se savremeni automobili uglavnom otvaraju i startuju bez potrebe da se kodirana kartica, koja ga je zamenila, vadi iz džepa.
Međutim, američki proizvođač Tesla je otišao korak dalje. Vlasnici njegovih modela imaju tu privilegiju da ne moraju uz sebe nositi bilo šta osim mobilnog telefona, jer im je fabrička aplikacija sasvim dovoljna da u potpunosti upravljaju svojim četvorotočkašem.
Ipak, prošlog vikenda mnogi vozači Tesle se nisu osetili baš privilegovanim. Naprotiv, njima je na neko vreme bio onemogućen ulazak u auto, a razlog za to je greška nastala u radu aplikacije.
Prve pritužbe stigle su na Twitter nalog kompanije prošlog petka. Korisnik iz Južne Koreje požalio se da nešto nije u redu sa aplikacijom koja ga je ostavila zaključanog. Njemu je lično Elon Musk odgovorio na tvit i obećao da će pokrenuti istragu.
Nedugo zatim, stotine izveštaja o problemu sa aplikacijom zatrpale su nalog kompanije. Korisnici su prijavljivali grešku u povezivanju sa automobilom, usled čega nisu bili u mogućnosti da ga uopšte koriste.
Nakon nekoliko sati kvar je otklonjen. Musk se izvinio na Twiteru, a iz Tesle je saopšteno da se preduzimaju koraci kako bi se osiguralo da se takav prekid rada više ne ponovi.