Druga generacija Peugeota 3008 javnosti je predstavljena 2016. godine na sajmu automobila u Parizu. Godine 2020. SUV je restilizovan, a milioniti model upravo je napustio montažnu traku fabrike u francuskom Sošou, saopštava proizvođač.
Ovaj model, koji se proizvodi u Evropi i Kini, od samog starta je dobro prihvaćen, kako među kupcima, tako i među stručnom javnošću. Tokom pet godina dobio je neverovatnih sedamdeset i šest nagrada širom sveta, uključujući i prestižnu nagradu za automobil godine 2017.
Najveće tržište za francuski SUV jeste Evropa, u kojoj je ostvareno 65% ukupne prodaje. Izvan Starog kontinenta, glavna tržišta su mu Turska, Izrael, Japan i Egipat.
Podatak da se više od 80% prodaje odnosilo na verzije sa automatskim menjačem, pri čemu je skoro 38% vozila isporučeno u višim, premium, nivoima opreme, savršeno ilustruje vrhunsko pozicioniranje brenda PEUGEOT.